четвер, 11 квітня 2013 р.

Життя поза фотографією.

Більше року я не приділяв уваги блогу. Навіть більше. Практично рік я майже не фотографував. Та все одно сидіти склавши руки часу не було. У цій замітці та кількох наступних я хочу познайомити вас із іншими своїми захопленнями. Тим, чим я живу не менше, ніж фотографією.
Отже, історична реконструкція.
Це середньовічні воїни, що закуті у лати. Дзвін та гуркіт металу. Дами у середньовічних вбраннях та наметові містечка, що копіюють середньовічні поселення.



Більшість часу в минулому році я присвятив тому, що працював, жив і відпочивав саме у атмосфері середньовіччя.
У Кам'янці є клуб, що займається реконструкцією історичного побуту та військової справи періоду початку XV століття. Клуб зветься "Подільська Хоругва" і я є одним з його учасників. Кілька років тому ми взялися за відновлення одного з багатьох пам'ятників архітектури, Руської брами. Вона знаходиться в каньйоні ріки Смотрич, біля Старої Фортеці.


На відновленні цього пам'ятника я і пропадав довгий час :). Оскільки вимагало колосальних затрат як фінансових, так і людських ресурсів, ми проводили там різні заходи для привернення уваги влади та громадськості. Але про це вже в наступних замітках.